بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مشکل تیموریان با استقلال حل شد/ بازگشت آندو به تمرینات

http://axgig.com/images/33938308548085923553.jpg

علی فتح‌الله‌زاده عصر امروز در جلسه‌ای با سرژیک تیموریان برادر و مدیر برنامه‌های آندرانیک تیموریان تمام جوانب مربوط به مشکل پیش آمده برای آندو را بررسی کردند.
فتح‌الله‌زاده در این دیدار به سرژیک تیموریان اعلام کرد تا انتخاب وزیر و رسیدن پول به استقلال مشکلات مالی بازیکنان را حل خواهد کرد و در همین جلسه برای بازگشت تیموریان و برطرف شدن مشکل وی، این دو به جمع‌بندی نهایی رسیدند.
فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس با تأیید این خبر گفت: برخلاف بزرگ‌نمایی‌هایی که برای آندو انجام شد او سه اخطاره بود و نمی‌توانست استقلال را مقابل سایپا همراهی کند ضمن اینکه مصدوم هم بود.
وی ادامه داد: امروز در جلسه‌ای که با نماینده وی داشتیم به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و او مشکلی برای بازگشت به تمرینات ندارد و پس از طی کردن دوران فیزیوتراپی فردا یا پس فردا در تمرینات حاضر خواهد شد.
مدیرعامل استقلال گفت: به مدیر برنامه‌های آندو قول دادیم تا به محض اینکه پول رسید طلب این بازیکن را طبق قرارداد پرداخت کنیم.
بزرگترین پیروزی:
امیر قلعه نویی نباید این روزها را فراموش کند!البته با اینکه تیموریان به علت دو اخطاره بودن نمی توانست تیم را همراهی کند،منتهی این بازیکن با عدم شرکت در تمرینات تیمی کمی به هواداران و دیگر بازیکنان فشارو استرس وارد کرده بود!
اگر اعتراضات تیموریان صوری نبوده و امیر قلعه نویی این فشار و استرس را در میان بازیکنان و هواداران حس کرده باشد،انتظار میرود که سرمربی استقلال همانند قدیم اقتدار خودش را مجددا نشان دهد تا برخی از بازیکنان در آینده که مطمئنا با مشکلاتی مشابه مواحه خواهند شد ،برای رساندن اعتراضاتشان قهر کردن و عدم حضور در تمرینات را انتخاب نکنن!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 8 / 1392برچسب:استقلال,آندو تیموریان,مشکلات مالی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com